Komedija, Fantastika
Kad se stogodišnja akademija Buxley Hall nađe u financijskim problemima, prijateljski duhovi koji je nastanjuju pomoć potraže od 13-godišnjeg kadeta Jeremyja. On je nasljednik golemog bogatstva i jedina im je nada da spase školu... i svoj dom.
Duhovi stogodišnjeg Buxley Halla izazivaju nadnaravni kaos kad škola u financijskim problemima mora primiti djevojčice u svoju, dotad isključivo mušku, akademiju. Jedina im je nada 13-godišnji Jeremy, sramežljivi kadet i nasljednik bogatstva. No kad duhovi saznaju da mu pohlepna teta želi ukrasti nasljedstvo kako bi kupila školu i srušila je, jure mu u pomoć.