Princezini dnevnici 2: Kraljevske zaruke
Princeza Mia navršit će 21 godinu i naslijedit će baku na prijestolju te postati kraljicom Genovije. No budući da neudana djevojka ne može biti kraljica, ima samo 30 dana da pronađe supruga.