Lena's Farm
Különc béka, álmodozó malacka, egy kész katasztrófa kutya, és még sorolhatnánk az állatsereglet furcsa tagjait ezen a kis farmon, akiknek nem könnyű együtt élnie. Lena pedig imádja őket, bármi is történjék.