Together Free
Kristin és Valerie, legjobb barátnők, 28 napon át túráznak a Himalájában, hogy megértsék, milyen kötelék fűzi őket egymáshoz, mielőtt Valerie Kaliforniába költözik. A kihívások közepette elmélkednek a barátságról és a társadalmi normákról, és felmerül a kérdés, hogy vajon a kapcsolatuk van-e olyan erős, mint a testvéreké.