Joy
Joyt csecsemőként elhagyták, és nevelőszülőknél nőtt fel. Utolsó reménye a boldogságra az, hogy kapcsolatba lép a biológiai anyjával. Amikor a barátnője, Denise terhes lesz, Joy megszállottan keresni kezdi a saját anyját. Kutatás közben egyre többet tud meg saját magáról, és végül radikális döntést hoz.