Az óriás
Donald jól szórakozik modellvasútjával, de eltávolítja Chip és Dale fáját miután „aránytalannak” nevezi azt. Míg a mókusok megpróbálják visszaszerezni fájukat, Donald üldözőbe veszi őket. A mókusok kényelmesen belehuppannak egy miniatűr házikóba.