Étel-halál harc
Chip és Dale szorgosan gyűjtögetik a mogyorót, amit egy fában rejtenek el. Ám Plútó is ugyanebben a fában akarja elrejteni a csontját. Amikor az összes mogyoró Plútó házikójában köt ki, Chipnek és Dale-nek ki kell találnia, hogyan szerezzék vissza.