Repcsik
A Verdák világa szárnyra kap a Disney animációs vígjátékában, a Repcsikben, ahol Rozsda a kisvárosi permetezőgép arról álmodik, hogy elindul egy föld körüli repülőversenyen. Vajon rátalál az ihletre és a bátorságra, hogy többé váljon annál, mint amire készült?