dokumentumfilmek, sport
2006. március 13-án a Duke Egyetem lacrosse csapata partit rendezett. Ami ott történt, az rémálommá vált, amely életeket változtatott meg, karriereket tett tönkre, beárnyékolta az iskola hírnevét, és még a sportág jövőjét is veszélyeztette a Duke-on.