Hókusz pókusz 2
29 éve, hogy valaki meggyújtotta a Fekete Láng gyertyáját és feltámasztotta a 17. századi Sanderson nővéreket, akik most bosszút forralnak. Ezúttal három középiskolás diáknak kell még Mindenszentek előtt megakadályoznia, hogy a falánk boszorkányok újfajta pusztítást hozzanak Salemre.