Vier auf vier Rädern
Egy négytagú német család lakóautóval indul hónapokig tartó expedícióra Dél-Amerikában, közben abban reménykednek, hogy nem vágják el teljesen magukat az otthonuktól. Utazásuk bebizonyítja, hogy ez lehetséges, miközben a széles és változatos tájakon járva egyensúlyban tartják a kalandot és a mindennapi családi életet.