Stiller Kamerad
Három német katona – egy nő és két férfi – poszttraumás stressz-szindrómával küzd, és különleges terápiás módszerhez fordul: a lovakkal való kapcsolatteremtéshez. A dokumentumfilm belső küzdelmeiket és a gyógyulás reményét mutatja be, amelyet ez az erőteljes, szokatlan kapcsolat kínál az emberi lélek és az állati intuíció között.