Az őserdő hőse
A Disney bemutatja ezt a nagy sikerű vígjátékot, amelytől a családok mindenhol megőrültek! Az afrikai dzsungel szívében egy George nevű csecsemőt, aki egy repülőgép-szerencsétlenség egyedüli túlélője, gorillák nevelnek fel. George-ból felnőve vonzó és szeretnivaló balfék lesz (Brendan Fraser), akinek az esőerdeje tele van állatbarátokkal – mint például Tookie, a nagy csőrű hírnöke, Ape, egy beszélő gorilla, aki okosabb, mint egy átlagos rakétatudós, és Shep, egy ősz hajú, mogyorót szerető elefántkutyus! Amikor az orvvadászok George haverjaival kötözködnek, a az indán lengés királya akcióba lendül. De mielőtt azt mondhatnád: "Vigyázz, jön a fa!", George máris szembekerül egy csomó indával borított akadállyal!