Joe, az óriásgorilla
Amiikor Joe, az óriásgorilla békéjét orvvadászok zavarják meg, örök barátja, Jill és a zoológus Gregg elmenekítik ártatlan barátjukat, biztonságos helyre viszik, egy kaliforniai vadrezervátumba. Joe biztonsága veszélybe kerül azonban, amikor egy kegyetlen vadász szemet vet rá.
A JOE, AZ ÓRIÁSGORILLA izgalommal, barátsággal, bátorsággal és szívvel teli borzongató történet. A mesebeli Joe, egy játékos, okos óriás gorilla és örök legjobb barátja Jill Young (Charlize Theron) együtt nőttek fel Közép-Afrika távoli hegyvidékén. Amikor Joe békés életét orvvadászok zavarják meg, Jill és a zoológus Gregg O‘Hara (Bill Paxton) elmenekítik ártatlan barátjukat, biztonságos helyre viszik, egy kaliforniai vadrezervátumba. Joe biztonsága azonban nem tart sokáig. Mivel már nem él elvonultan, híres lett, rátalál régi ellenfele -- egy kegyetlen vadász, aki mindenáron meg akarja szerezni az óriásgorillát. Joe Young, az óriásgorilla csodálatra készteti a nézőt, a szíve varázslattal telik meg attól a pillanattól, hogy találkozik vele, majd tanúja lesz bátorsága hihetetlen kimutatásának.