Tejben-vajban, bajban / Tejben fürdünk
Aly és AJ a szenzációs énekesnővérek a főszereplői a Disney Channel új, vidám, eredeti filmjének, a Tejben fürdünk produkciónak. A szuper gazdag lányoknak, Taylornak és Courtney Callumnak sok mindent kell megtanulniuk, amikor apjuk ragaszkodik hozzá, hogy nyári munkát vállaljanak a családi tejüzemben, amíg ő elutazik egy régóta esedékes vakációra. Miközben küzdenek a népszerűség nyomása, a totál helyes fiúkba való belezúgás és a felnőtté válás fájdalma között, vajon ezek a „Tejben fürdő szépségek“ képesek lesznek-e megmenteni a családi vállalkozást, és közben jobb emberekké válni?