Nyomozólányok
A tizenhárom éves divatrajongó Lexy Gold büszke arra, hogy az iskolai pletykarovat számára belső infókat szerez. Amikor azonban angoltanára, Mr. Walker eltűnik, Lexy elkezdi felgöngyölíteni azt az esetet, ami az évszázad története lehet, és barátaival összefogva kideríti, mi történt valójában Mr. Walker-rel.
A tizenhárom éves divatrajongó Lexy Gold (Lindsay Lohan) büszke arra, hogy az iskola pletykalapjának belső infókat szerez. De lehet, hogy az évszázad sztorijába botlik, amikor angoltanára, Mr. Walker eltűnik. Amikor a nyomozás veszélyessé válik, össze kell fognia a barátaival, hogy kiderítse, mi történt valójában Mr. Walker-rel, és megmentse őt, mielőtt kifut az időből!