Vampirina Ghoul Girls Rock!
Vee, Poppy és Bridget úgy döntenek, hogy megalakítják saját rockbandájukat, a Ghoul Girls-t. Csatlakozz Te is Demihez, Gregoriához és Remy séfhez, akik nagy izgalommal figyelik, ahogy a banda szabadjára engedi a bennük lakozó vámpírt!