A varázslók visszatérnek: Alex kontra Alex
A Russo család Olaszországba utazik látogatóba a rokonokhoz, ám amikor Alex szeretné bebizonyítani, hogy több egy látszólag gondtalan, fiatal varázslónál, egy varázslatával véletlenül létrehoz egy jó és egy rossz Alexet.
„A Varázslók visszatérnek: Alex kontra Alex” című filmben a Russo család barátok kíséretében Olaszországba, Toszkanába utazik látogatóba rég nem látott rokonokhoz, ám amikor Alex szeretné bebizonyítani, hogy több egy látszólag gondtalan, fiatal varázslónál, egy varázslatával véletlenül létrehoz egy jó és egy gonosz Alexet. Amikor a gonosz Alex belekeveredik egy elbűvölő fiatal varázsló vészjósló világuralmi terveibe, a jó Alexnek módot kell találnia családja és az emberiség megmentésére. Monumentális csata bontakozik ki önmaga két változata között – a pisai ferde torony tetején.