dráma, vígjáték
Ismerje meg Pietje Bellt, a 10 éves rotterdami förgeteget az 1930-as évekből! A fiú kalandjai még az újságokba is bekerülnek, de a történetek nem többek a szomszédok hazugságainál. Pietje és bandája, a Fekete Kéz Klub azt tervezi, hogy sajátos módján leplezi le az igazságot.