Nem férek a bőrödbe
A 16 éves Ellie és édesanyja, Katherine azt kívánják egymásnak, bárcsak megváltoznának. De amikor varázslatos módon testet cserélnek, meg kell találniuk a módját, hogy visszaváltozzanak, mielőtt túl késő lenne!
Ellie egy 16 éves lány, aki megpróbálja kivívni a függetlenségét az anyjától. Katherine egy anya, aki próbálja megérteni makacs kamaszlányát. Összeütközésre kerül sor, amikor Katherine nem engedi, hogy Ellie részt vegyen „A vadászaton”, egy egész éjszakán át tartó kincskereső küldetésen. Miután azt kívánják, hogy a másik változtasson a szokásain, egy homokóra erejével varázslatos módon testet cserélnek. Most a napot egymás bőrébe bújva kell eltölteniük, miközben levadásszák a megfelelő homokórát, hogy visszacserélhessék a testüket az igazi énjükre.