Betekeredve
Három jóbarát véletlenül életre kelt egy múmiát, amit a szomszéd pincéjében találnak. Igyekezniük kell, hogy a múmia, akit Haroldnak neveznek el, még Halloween éjszakája előtt visszatérjen eredeti nyughelyére.