A csonttolvaj
A Plútó-sorozat első hivatalos epizódjában a bátor kutyusnak menekülnie kell, miután ellopott egy csontot Butchtól, a buldogtól, és egy karnevál Tükörtermében talál menedéket. A torz képektől való kezdeti félelme végül szórakoztató kalandba fordul, ahogy a tükröket kihasználva szökik meg Butch elől.