Dióhéjban
Donald ellopja Chip és Dale dióit az óriásdió alakú dióvaj-boltja számára, Chip és Dale, egy közeli tóba gurítja és „lövi bele“ Donaldot.
Donald ellopja Chip és Dale dióit az óriásdió alakú dióvaj-boltja számára. A mókusok azt hiszik, hogy a bolt egy igazi dió. Miután feltörik a tetőt, ellopják a dióvajat, Donald pedig üldözőbe veszi őket. Amikor Donald nekirohan egy fának, és kiüti magát, Chip és Dale ágyúgolyóként felpakolják egy fatörzsre, és egy darázsfészket dobnak a fatörzsbe, hogy Donaldot egy közeli tóba „lőjék bele“.