A Nader nővérek
Ez a vagány dokumentumsorozat a Nader nővérek – Brooks, Mary Holland, Grace Ann és Sarah Jane – őszinte és gyakran vicces életét követi nyomon. A louisianai mocsárvidéken nőttek fel, de a kisvárosi gyökereiket felcserélték a New York-i nagyvárosi életre, ahol a divat, a dráma és a pörgés várta őket.
Ez a vagány dokumentumsorozat a szókimondó – és gyakran vicces – Nader nővérek, Brooks, Mary Holland, Grace Ann és Sarah Jane életét követi nyomon. A louisianai mocsárvidéken nőttek fel, de a kisvárosi gyökereiket felcserélték a divat, a dráma és New York City nyüzsgésének világára. Brooks nemrég szerepelt a Sports Illustrated magazin címlapján, egy nagy port kavart váláson és egy forró új románcon van túl, így a rivaldafény olyan ajtókat és lehetőségeket nyitott meg a nővérek előtt, amelyeket korábban elképzelni sem tudtak. Most exkluzív körökben mozognak, karrierjük során meghatározó pillanatokat élnek át, és változatos a szerelmi életük. Ezek a húszas éveikben járó lányok nagyot álmodnak, és gyorsan tanulnak. Egy olyan városban, ahol fényesen ragyogsz, vagy elbuksz, egy dologra mindig számíthatnak: egymásra.