Sármos angyalt küldenek a Földre, hogy segítsen egy fiatal lelkipásztornak feléleszteni a házasságát ám ahelyett, hogy megoldaná a problémát, hamarosan ő okozza a gondot, amikor történetesen szerelmes lesz a pap feleségébe.
Amikor egy lelkipásztor kételkedni kezd, hogy helyre tudja-e hozni problémás gyülekezetét és válságba jutott házasságát, egy Dudley nevű sármos és karizmatikus angyalt küldenek a Földre segíteni. Ám Dudley, ahelyett, hogy megoldaná a problémákat, hamarosan maga válik problémaforrássá, amikor szerelmes lesz a pap gyönyörű feleségébe.