Glastonbury: the Movie in Flashback
Határtalan utazás a zene, a varázslat és a legendás Glastonbury Fesztivál nyári őrületében. Fellép a The Orb, Spiritualized, The Verve, Lemonheads, Porn for Pyros és még sok más! Kötelező minden fesztiválrajongónak.