Favourites By
Ebben a fantasztikus új főzőműsorban a 24Kitchen séfjei és ismert hobbiszakácsok készítik el kedvenc ételeiket. Minden séf mesél az ételről és arról, hogy miért az a kedvencük, a néző pedig figyelemmel követheti a fogás elkészítését. A szakácsok süteményektől kezdve akár komplett vacsorákon át változatos ételeket készítenek el, és minden epizódban valami újat mutatnak be.
Lange Frans séf spagettit készít paradicsomszósszal és húsgombóccal az édesapja receptje szerint.
Estée Strooker csirkeragus pitét limoncellós palacsintát és fűszeres vörös jeges teát készít.
Brace, az énekes spenótos krumplipürét készít kukoricával és darált hússal, amihez puncsot kínál.
Vivian Reijs kedvenc reggelijét készíti el: tojásos muffint, zöldturmixot és banános palacsintát.
Mounir Toub isteni birsalmás tarte tatint készít vérnarancsos parféjával és gránátalmazselével.
Tooske Ragas zöldsalátát készít édes-savanyú uborkával, „hegyi tésztával”, tonhallal és szalonnával.
Olcay Gulsen krémes pennét készít paradicsomszósszal, parmezánnal, quinoasalátával és halloumival.