Happy Go Lucky
Nunzio és Paolo, örök vesztes üzlettársak, vegetáriánus éttermet nyitnak. Ám hogy megfeleljenek egy ételkritikusnak, kénytelenek steakházzá alakulni. Elkötelezett vegetáriánusként mulatságosan próbálnak növényi alapú steakeket valódi húsként eladni – ami természetesen abszurd helyzetekhez vezet.