Trick or Treat
Amikor a fiúk halloweeni jelmezbe öltözve meglátogatják bácsikájukat, Donald leönti őket vízzel, majd jót nevet a tréfán. Hazel boszorkány, látva mindezt, elhatározza, hogy segít a fiúknak. Varázslat segítségével megleckézteti Donald kacsát, a gyerekek pedig végül megkapják a jól megérdemelt édességet.