A kis lakberendező
Donald kacsa zümmögő bajt hoz magára, amikor összeakasztja a bajszát egy Spike nevű méhecskével, aki megpróbálja beporozni Donald virágos tapétáját. Donald tapétaragasztó segítségével csapdába ejti Spike-ot, és ez párviadalhoz vezet kettejük között. A terv visszafelé sül el, amikor Spike végül megszökik, és egy egész kaptárnyi méhbarátja segítségét kéri, hogy bosszút álljon.