The Fable
Fable egy sérthetetlen bérgyilkos, aki minden ellenfelét hat vagy kevesebb másodperc alatt képes kiiktatni. Ám egy nap a szervezet vezére arra utasítja, hogy egy évig éljen átlagos életet, és ne öljön meg senkit. Így kezdődik Fable menő, vicces és kissé excentrikus, öléstől mentes egy éve.