A „Jégvarázs” eseményei után Anna és Elza új életet akarnak kezdeni Arendelle-ben, és kicsit kényelmesebbé tenni a kastélyt. Miközben küzdöttek, hogy megszabaduljanak a hagyományok korlátaitól, Bronzország hercegének más tervei voltak szeretett otthonukkal, és egy csapat fenyegető lundával.