The Kardashians
Az ismert és szeretett család vadonatúj sorozattal érkezik, amely széleskörű betekintést ad az életükbe. Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall és Kylie felfedik a kamerák számára a címlapok mögött rejtőző igazságot.