lITTLE hANDS
Amikor egy tönk szélére került gyárat készülnek bezáratni, az elkeseredett gyári munkás, Bruno szélsőséges lépésre szánja el magát, és elrabolja a gyár vezetőjének kétéves fiát, Léót. A film egy kisbaba nézőpontjából mutatja be a körülötte zajló eseményeket. Léo szemével látjuk a felnőttek erőszakos világát, és Brunót, akinek talán meglágyul a szíve a kisfiú hatására.