Downton Abbey
A Downton Abbey kosztümös dráma sorozatban, melyet az Oscar-díjas forgatókönyvíró, Julian Fellowes alkotott, feltűnik az Oscar-díjas Maggie Smith, aki az özvegy grófnét alakítja egy angol vidéki nagybirtokon 1912-ben. A sorozat a Crawley család, és a birtokon dolgozó szolgálók életét mutatja be egy olyan időszakban, ahol a százéves hagyományokat még nem rombolta szét a világháború, és a modern kor. A szereplők között láthatjuk többet között Hugh Bonneville-t, és Elizabeth McGovern-t.