Kívánság
A Kívánság a Walt Disney Animation Studióban készült musical, amely elvezeti a nézőt Rosas királyságába, ahol Asha, egy éles eszű idealista kívánságára egy kozmikus erő reagál - Star, a végtelen energiájú kis gombóc. Asha és Star együtt szállnak szembe félelmetes ellenfelükkel, Rosas uralkodójával, Magnifico királlyal, hogy megmentsék a lány népét, és bebizonyítsák, mekkora csodák történhetnek, ha egy bátor ember összefog a csillagok varázslatával.