Mister Rabbit
Párbeszédek és narráció nélkül ez a vígjátéksorozat Mister Rabbit kalandjait meséli el, aki nem tudja elintézni a dolgait egy nála kisebb nyúl, azaz Little Rabbit segítsége nélkül.