Grasse városában egy forró zsírba merített holttestet fedeznek fel egy pomádés tartályban. Az áldozat testén lévő tetoválás elvezet a legendás 13. parfümjegyhez, a parfümkészítők Szent Gráljához, amely az ókori Egyiptomból ered. Marianne Dusseyre főfelügyelőnek össze kell fognia egykori menyével, a fiatal Sophie Mournellel, hogy feltárja az igazságot.