Halál Auvergne-ben
Az auvergne-i Pavin-tó közelében megtalálják egy fiatal nő holttestét. A gyilkosság helyszíne nyugtalanítja a nyomozókat, mert a tó legendáját idézi, amely szerint Besse lakói bűneikkel magukra haragították Istent, ezért elnyelte őket az ördög könnyeiből képződött tó. Vajon bűnösnek tartotta-e az áldozatot a gyilkosa?
Az auvergne-i Pavin-tó közelében megtalálják egy fiatal nő holttestét. A gyilkosság helyszíne nyugtalanítja a nyomozókat, mert a tó legendáját idézi, amely szerint Besse lakói bűneikkel magukra haragították Istent, ezért elnyelte őket az ördög könnyeiből képződött tó. Vajon bűnösnek tartotta-e az áldozatot a gyilkosa? Bruno Romagnat csendőrkapitány nyomozásba kezd Aurélie Lefaivre tiszthelyettessel, az eset azonban annál is inkább kényes számára, mert ismerte az áldozatot...