Gyilkosság a Jura-hegységben
A 44 éves Anna Buissont, a Jura megyei Moirans csendőrkapitányát bízzák meg Rose Tournaut, az otthonában holtan talált gyógyító ügyével. A holttestet fehér szirmok borítják, ami állítólag a Fehér Hölgyre utaló jel. A szóbeszéd szerint a legendás lidérc a Vouglans-tó partján kísért, mióta a gát megépült, és elárasztották a helyi falut.