Dancing with the Stars: A következő profi (sorozat) (2026)
A műsor házigazdája Robert Irwin, a természetvédő és a Dancing with the Stars 34. évadának Len Goodman Mirrorball bajnoka. A Dancing with the Stars: A következő profi című műsorban 12 tehetséges, feltörekvő táncos költözik össze, hogy egy kőkemény válogatáson mérjék össze tudásukat. A tét nem más, mint egy hely a Dancing with the Stars 35. évadának profi táncosai között.