Footsteps on the Wind
A film az éghajlatváltozás és menekültválság kemény, mindennapi valóságával foglalkozik, olyan gyerekek történetét elmesélve, akik soha nem adják fel az álmaikat. A kis Noor és bátyja, Josef élete romba dől, amikor otthonukat váratlan esemény rázza meg. Tengereken és titokzatos tájakon átívelő utazásra kényszerülnek. A filmet Sting „Inshallah” című, átható hatású dala inspirálta.