Dumbó
Az élő szereplős Dumbó a Disney-től és Tim Burton-től a szeretett klasszikuson alapul, ahol a másságot ünneplik, a családot becsülik és az álmok szárnyra kelnek. A küszködő cirkusz számára hatalmas visszatérést jelent egy olyan bébi elefánt, aki képes repülni. De amikor új befektető érkezik a cirkuszhoz rájönnek, hogy a férfi tervei sötét titkokat rejtenek.