Egy háború margójára
1946, a háború utáni Németország. Rachael Morgan azért érkezik a romos Hamburgba, hogy újra együtt lehessen férjével, a brit Lewis ezredessel, aki a város újjáépítésén dolgozik. Rachael megtudja, hogy otthonukon osztozniuk kell egy özveggyé lett német férfival és a problémás lányával. Ebben az érzelmileg felfokozott helyzetben az ellenségesség és a gyász szenvedélybe, majd árulásba torkollik.