Varázslók a Waverly helyből - A film
Russóék azt hiszik, hogy pihenhetnek egy trópusi nyaraláson, egészen addig, míg Alex (Selena Gomez) véletlenül olyan varázslatot nem használ, ami a családja puszta létezését is fenyegeti. Miközben Max (Jake T. Austin) megpróbálja együtt-tartani a szüleit, Alex és Justin (David Henrie) minden általuk ismert trükköt bevetnek, hogy megtalálják az Álmok Kövét, az egyetlen eszközt, amivel visszafordíthatnák a varázslatot, és megmenthetnék a családot.
A Russo család egy teljesen átlagos család a környékről. Mármint egy varászlócsalád, három gyerekkel, akik varázslótanoncok. Egy vakáció során Alex (Selena Gomez) véletlenül olyan varázslatot használ, ami a családja puszta létezését is fenyegeti. Max (Jake T. Austin) megpróbálja együtt-tartani a szüleit, miközben Alex és Justin (David Henrie) minden általuk ismert trükköt bevetnek, hogy megtalálják az Álmok Kövét, amivel visszafordíthatnák a varázslatot… és megmenthetnék a családot.