Mickey egér – Volt kétszer egy karácsony
Tudd meg ki volt jó, és ki érdemel virgácsot ebben az elbűvölő Disney mesefilmben, ahol a Mikulás csatlakozik Mickey és Minnie egérhez és barátaikhoz, hogy közösen fedezzék fel az ünnap igazi lényegét. Nem lehet nevetés nélkül megállni, ahogy Donald harcol az ünnep ellen, és ahogy Mickey és Plútó megtanulja az igaz barátság lényegét. Kihagyhatatlan karácsonyi kedvenc az egész családnak!