A szupercsapat
Ebben a lebilincselően izgalmas akciófilmben Liam Neeson, Bradley Cooper és Quinton „Rampage” Jackson egy korábbi különleges egység tagjait alakítják, akiknek meg kell szökniük a börtönből, hogy részt vehessenek eddigi életük legkeményebb küldetésében.
Még több akció, még több kaland – és még annál is több karizma. „A szupercsapat” bővített kiadása eddig soha nem látott, látványos jelenetekkel egészíti ki a moziváltozatot. Ideje felkészülni erre az adrenalindús akcióbombára Liam Neeson, Bradley Cooper, Quinton „Rampage” Jackson és Sharlto Copley főszereplésével. Miután egy általuk el nem követett bűn miatt kénytelenek hadbíróság elé állni, a korábbi különleges egység elszánt tagjainak be kell vetniük minden egyedi képességüket, hogy megszökhessenek a börtönből, és részt vegyenek az eddigi legkeményebb küldetésükben. Vakmerőségre és hajszálpontos időzítésre lesz szükség, na meg a robbanóanyagok egész arzenáljára… ez épp a Szupercsapatnak való meló.