Egy hisztérika feljegyzései
A folyton drámázó Lola és családja New York City központjából a New Jersey-i kisváros kulturálisan sivár világába költöznek, ami teljesen elveszi a lány életkedvét. Ám bármi is álljon útjába, Lola nem adja fel álmát, hogy sztár legyen.
Az Egy hisztérika feljegyzéseinek főszerepében Lindsay Lohant láthatjuk, aki garancia arra, hogy a film az egész család számára remek szórakozást jelentsen. A folyton drámázó Lola (Lohan) és családja New York City központjából a New Jersey-i kisváros kulturálisan sivár világába költöznek, ami teljesen elveszi a lány életkedvét. Ám bármi is álljon útjába, Lola nem adja fel álmát, hogy sztár legyen! Ebben a zenével, tánccal teli izgalmas filmben Lola szórakoztató, ám cseppet sem diadalmas és könnyed kalandjait élhetjük át, amelyek során megtanulja, a való élet még a legvadabb álmait is felülmúlhatja!