Hercegnővédelmi Program
Carter, egy kisvárosi lány és Rosalinda, a dél-amerikai hercegnő egy fedél alá kerülnek, miután Carter apja, egy titkos program ügynöke kimenekíti Rosalindát a katonai puccs elől. A két lány tervet kovácsol Costa Luna diktátorának elűzésére.