Rágcsávók
A magasan képzett tengerimalac elitcsapat épp a világ megmentésén dogozik, amikor az FBI leállítja a küldetést. A négy bundás ügynök azonban ügyet sem vet az FBI parancsaira, és folytatja veszélyes akcióját.
A G-Force, a magasan képzett tengerimalac elitcsapat épp a világ megmentésén dogozik, amikor az FBI megszünteti a titkos egységet. Ám ezek az új generációs akcióhősök – azaz Darwin, a csapatához hű vezér, a fennhéjázó fegyverszakértő, Blaster, Juarez, a dögös harcművész és a levakarhatatlan Hurley – nem állíthatók le ilyen egyszerűen. A legmodernebb kémtechnológiával felszerelkezve, nyomukban az FBI-jal csak úgy lobog a bundájuk, miközben az idővel versenyt futva próbálják megmenteni a világot.